Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Varför POI-Warner i TS 7000Te?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Saknade format
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
dsundelin
Ny användare
Ny användare

Registreringsdatum: 11 mars 2007

InläggPostat: sön 25 mar 2007 18:33    Rubrik: Varför POI-Warner i TS 7000Te? Svara med citat

Hade tänkt installera Poi-warner till min Navigon 7000Te men började fundera lite. Varför ska jag göra de? Så varför skulle jag installera detta? Visst, för att flytta över POI:s men vilka skulle detta vara? Fartkameror har jag, restauranger, mackar, parkeringar etc. Är det någon fördel med POI-warner som jag missar? Eller några POIs som jag inte har som är användbara?

Tacksam för alla svar.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Loci
Van användare
Van användare

Registreringsdatum: 23 juli 2006

InläggPostat: tor 05 apr 2007 21:29    Rubrik: Svara med citat

Har installerat det i min Gps av samma modell,men ännu inte lagt ned någon tid på att klura ut exakt hur man går till väga för att lägga in poi.
Det enda fördelen med att kunna lägga in poi ,är väl att kunna lägga in de nya fartkamerorna som kommer att sättas upp som idag inte finns med i Gps:n.
Till överst på sidan
dsundelin
Ny användare
Ny användare

Registreringsdatum: 11 mars 2007

InläggPostat: sön 08 apr 2007 10:15    Rubrik: Svara med citat

Ok, något tips på vilka de är? Körde en tur från umeå till sthlm och där mellan fanns iaf alla fartkameror med. Tror att uppdateringen från februari innehåller alla, skulle vara om de satt upp någon fler efter de?
Till överst på sidan
Andreas P
Ny användare

Registreringsdatum: 25 april 2007

InläggPostat: lör 28 apr 2007 18:43    Rubrik: Svara med citat

Jag för min del skulle vilja uppdatera databasen för de olika hastigheterna på vägar, där jag bor stämmer de ganska dåligt om de nu finns. (Skåne)

Någon som vet om det finns något verktyg för det till MN6?

Nu lägger jag in hastigheterna som poi's men det är inte helt optimalt... skulle vilja fixa det så den kan hålla ögonen på mig om dagarna Wink
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Saknade format Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet