Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Säljes, kom med ett bud

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Övrigt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Säpo
Van användare
Van användare

Registreringsdatum: 08 januari 2007

InläggPostat: fre 02 feb 2007 10:35    Rubrik: Säljes, kom med ett bud Svara med citat

Säljer min PDA som jag först och främst använt som navigator i bilen (eftersom jag skaffat en Garmin c550 istället). Den är bestyckad med Windows PPC2003, Mobile Office (Excel, Word), bluetooth och WLAN. Det går således att surfa med den. Dessutom finns det en enkel kamera på 1,2 MP. Om man så vill går det även att använda den som en fjärrkontroll i hemmet. Jag har använt den med TomTom och därför ingår v3 och v5 av kartorna. Om intresse finns skickar jag med v6 av kartorna men då med tillägget på 500 kr. Jag gav ca 900 för den senaste versionen i december 2006 och det är en nerladdad version och finns därför bränd på en skiva. Skivorna till v3 och v5 är förpackade i originalkartong. Samtliga koder finns också.

Förutom vad som ovan nämnts ingår kartong, hörsnäckor, två styluspennor, bordsställ, två st laddare (en för 220V och en till bilen), GPS-antenn (GlobalSat BR-305), USB-kabel till datorn och en passiv bilhållare. Ska du ha kartan med v5 medföljer ett 512 MB SD-kort, till v6 blir det istället ett 1 GB. Synkroniseringsprogrammet ActiveSync har jag hämtat på nätet. Batteriet är det samma sedan den var ny. Inga tendenser till att det skulle behövas bytas ut.

Läs mer på denna länken: http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/11960_na/11960_na.HTML

Kommer jag på mer så kompletterar jag min beskrivning vartefter
Western-Europe v7.10.1561
Sony Ericsson P1i
Titta också på http://www.takes.se/index.html
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Nightdriver
Ny användare

Registreringsdatum: 24 december 2006

InläggPostat: lör 09 jun 2007 13:00    Rubrik: Svara med citat

Fortfarande till salu?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Övrigt Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet