Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Börja från början med en 760

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Garmin
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Hyddan
Ny användare

Registreringsdatum: 24 april 2008

InläggPostat: tis 29 apr 2008 10:12    Rubrik: Börja från början med en 760 Svara med citat

Hej!
Jag har fått en 760 levererad igår. Hittar ingen instruktionsbok och ingen kart skiva i boxen. När jag sätter i usb-sladden i datorn så börjar den ladda batteriet. Men jag kommer inte åt enheten. Dvs datorn och 760:n talar inte med varandra. Hur fixar man det. Den borde ju komma upp som en enhet i hanteraren eller?
Jag tänkte att man skulle kunna göra rutter och sådant i från datorn och sedan lägga in dem i 760:n. Det borde väl gå att göra.
Med min gamla streetpilot III så fick jag ju med europakartan som man lade in på datorn och skapade rutter och favoritplatser som sedan lades in i navigatorn. Finns det någon som är villig att förklara elementa för en nybörjare på 760?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Garmin Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet