Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Högsta uppmätta fartsyndaren?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> *** Hastighetskameror ***
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Bifrost
Ny användare

Registreringsdatum: 06 september 2007

InläggPostat: tor 06 sep 2007 16:58    Rubrik: Högsta uppmätta fartsyndaren? Svara med citat

Hur fort kan man åka utan att bilderna blir suddiga av hastigheten? Det måste vara mycket svårare att få en skarp bild på en förare som åker i 190 km/h istället för 90 km/h. Vart går smärtgränsen?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
gchris
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Registreringsdatum: 03 september 2006

InläggPostat: tor 06 sep 2007 18:32    Rubrik: Svara med citat

Kör så fort du vågar, jag har sett bilder på ett trafiksäkerhetsseminarium och där påstods det att det gick att ta i 1/1000-dels sekund. Bilderna är så skarpa att om du är orakad kan man räkna stråna/ kvadratcentimeter.
Min rekommendation blir ändå att "Köra lagligt" för tänk vad orolig du blir om du hela tiden måste trixa. Använd GPS, hämta någon av mina filer och du har ett bra hjälpmedel att komma ihåg farten
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> *** Hastighetskameror *** Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet