Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Problem med TTS i s90i

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Navman
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
roleb75
Ny användare

Registreringsdatum: 18 november 2007

InläggPostat: sön 18 nov 2007 17:14    Rubrik: Problem med TTS i s90i Svara med citat

Hej jag har problem med att få TTS att fungera i min s90i. När jag väljer filen som skall användas till TTS så får jag inget ljud alls. Någon som har haft det här problemet eller som vet hur man skall kunna få fart på det. Kan det vara ett fel på min s90i som innebär att jag måste byta ut den?
Tacksam för svar.
MVH
Rolf
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
roleb75
Ny användare

Registreringsdatum: 18 november 2007

InläggPostat: ons 21 nov 2007 20:51    Rubrik: Svara med citat

Hej! Jag löste problemet Very Happy Jag tog och rensade övriga språk på gpsen (ca 100mb). Sedan valde jag röstfilen som skall användas för TTS. Därefter så stängde jag av gpsen, inte i sömnläget nu utan den skall vara riktigt avstängd. Man är då tvungen att hålla in strömbrytaren i några sekunder innan den slocknar helt. Sedan var det bara starta upp den igen, då fungerade allt Very Happy. Lite synd att det inte står något om det här i manualen.
MVH
Rolf
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Navman Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet