Forumindex www.poidatabase.se
Välkommen till Svenskt bilnavigations-forum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Kan inte ansluta min gps till datan! (Navman F20)

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Navman
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
JohanL
Ny användare

Registreringsdatum: 04 januari 2007

InläggPostat: ons 18 jun 2008 19:17    Rubrik: Kan inte ansluta min gps till datan! (Navman F20) Svara med citat

Hej. Jag har inte uppdaterat min GPS på fartkameror på ett tag och tänkte göra det nu innan jag ska resa iväg över midsommar.

Men då visar det sig att ja inte kan ansluta gps:en till datorn. Jag har intstallerat om programmet ett x antal gånger men det blir ingen skillnad.
Det kommer upp ett felmeddelande som lyder "Misslyckades att ansluta enheten. Kontrolera att din enhet är ansluten och visar USB-anslutningsfönstret"

Vad kan detta bero på? har testad på två datorer varav den ena har xp och den andra vista. Jag har även åteställt gps:en.

Är det jag som har glömt hur man gör eller är det bara att utnyttja extra försäkringen jag har teckand och soppa skiten i backen?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Navman Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet